alexandraegerfalt.blogg.se

2013-06-01
17:51:18

Vem är jag ? och vad ska jag skriva om?
kalendern visar 1 juni och jag har just skapat en egen blogg! jag har en från förut, dock handlar den bloggen bara om Brynäs IF rakt igenom så känner att jag vill kunna ha en blogg där jag mer kan skriva om olika resor jag gör och hur mitt liv i övrigt ser ut. Annars blir det bara match hit och match dit. Men här vill jag kunna berätta mer om mig och mina vänner framförallt. Så ni är riktigt varmt välkomna! Här i Gävle har det idag varit en riktig sommardag! över 20 grader varmt och jag har varit och handlat pocketböcker till sommarläsningen. Börjar bli dags nu att lägga sig i solen och läsa en riktigt bra bok.
 
Men först ska jag i veckan skriva en sista tentamen innan sommarlovet, yes jag studerar! jag är inne på min 6:e termin av 7 och jag studerar till förskollärare. Så i höst ska jag skriva examensarbete! men först en härlig sommar att se fram emot! Men nu vet ni vad jag gör i vardagen. Pluggar och läser studentlitteratur, i alla fall som det ser ut nu. Sen under vinterhalvåret är det som sagt hockey som gäller och Brynäs IF. Men som jag skrev så kommer inte den här bloggen att handla om mitt allra största intresse utan då hänvisar jag er till denna adress: alexbif.blogg.se
 
Sen har jag otroligt fina vänner runtomkring mig också! och en underbar familj! <3 Men mer om dom senare.
 
I den här bloggen tänker jag testa en liten ny sak längre fram. Jag kommer nämligen att videoblogga en hel del också är det tänkt. Så jag blandar både skrivning och prat. Blir en liten ny sak för mig, men det ska nog bli roligt det också. Jag ska nämligen åka till Thailand i vinter med familjen och då kan det vara intressant att få se lite hur vi har det och vad vi gör, självklart är det meningen att ni här hemma ska bli lite avundsjuka också. Men också att släkten här hemma ska kunna följa oss där borta i värmen. Härligt ska det i alla fall bli!
 
Nu tänker jag nöja mig med detta första inlägg. Vi ses snart igen! Hej svejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: