alexandraegerfalt.blogg.se

2013-06-21
17:57:06

Grekland 2014!
Äh, det här med midsommarfirande är överskattat. Jag sitter här hemma i myskläder och jämför olika resebolag. Ving med Fritidsresor och Apollo. Favoriten är garanterat Ving! Mycket fräschare hotell och det ser allmänt finare ut än de andra. Jag sitter och drömmer mig bort helt klart, är ju ett tjejgäng som ska åka nästa sommar och kollar läget lite vad det finns. Jag har redan skaffat mig ett favorithotell. Alexandra Beach på Kreta, inte bara för det fina namnet utan också för det ser riktigt kanon ut. Men det kostar därefter också. Sen har jag hittat ett hotell som heter Troulakis Village, ligger också i Kreta men lite billigare. Ja det finns ganska mycket att välja på om man säger så, sen är det fyra till viljor som ska vara nöjda också, så det är inte bara. Men vi ska nog komma överens om något. 
 
Mina "krav" på hotellet är:
# Pool (gärna ganska stor)
# Sandstrand (alltid mysigare med sand på stranden)
#Nära till centrum (alltid trevligare om det ligger nära ett centrum)
 
Sen är det bara ett plus om hotellen ser mysiga ut. För där ska man ändå inte tillbringa så mycket tid när man är utomlands, man sover där sen är man ju på stranden eller poolen för det mesta. Gärna luftkonditionering i hotellrummet, annars dör man ju.
 
Jag längtar otroligt mycket tills det är dags att boka! Fy fan vad roligt vi ska ha brudar!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: