alexandraegerfalt.blogg.se

2013-07-07
20:33:58

Dessa förbannade känslor!

Det här är väl inte så roligt inlägg direkt, men känner att jag måste skriva av mig lite. Att besöka dig i helgen var toppenkul, jag såg verkligen fram emot det och jag bara älskar dina roliga skämt. Vi hade det mysigt och grillade och spelade både TV-spel och sällskapsspel. Men hade jag vetat innan hur det skulle kännas efter hade jag inte besökt dig. Klump i magen, gråten i halsen och ett brustet hjärta. Känslorna för dig sitter fortfarande kvar, och frågan är hur länge? När kan jag släppa dom? Kommer det att gå? Kommer jag kunna träffa dig i framtiden? Vad känner du? Frågorna är många men en sak är klar! Om du nu inte känner lika som jag eller om det nu inte funkar att ha ett förhållande så vill jag vara din vän hur det än slutar. Men kommer jag klara det? Jag vet inte, men jag tänker inte må så här dåligt då, och gråta mig till sömns. Dock gör jag inte det varje kväll, det går väldigt i vågor. Imorgon kan det kännas bättre igen, vem vet. Men jag vill vara lycklig, glad och vara den Alexandra jag vanligtvis är. Det känns ju så bra när vi väl umgås, men jag känner ändå att jag vill något mera, mina känslor för dig är för starka för att bara bara vänner. Och det känns som om det skulle göra ännu ondare att inte vara vän med dig alls. Din humor, din omtänksamhet, ditt rethumör, dina ögon, jag skulle kunna rabbla upp en hel lista. Men det gör för ont.

Det här med känslor är inte att bara lägga på hyllan och gå vidare, det är något jobbigare, mycket jobbigare! Jag trodde verkligen inte att mina känslor kunde bli så stora för dig. Men tydligen hade jag väldigt fel.

Hur går jag vidare? Jag vill ju såååå gärna vara vän med dig, helst vill jag att du ska vara min pojkvän.
Dumma jävla skitkänslor! Jag är STARK och vill lösa detta på bästa sätt! Jag borde prata med dig öga mot öga och säga precis vad jag känner. Sen vill jag höra precis vad du känner också. Men frågan är om det hjälper? Just nu vet jag ingenting mer än att jag inte mår särskilt bra. Men ny dag imorgon!!
Tack för mig!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: