alexandraegerfalt.blogg.se

2013-06-21
09:38:19

Solen lyser och himlen är blå!
Här sitter jag på självaste midsommarafton och skriver ett litet inlägg. Vädret här i Gävle är underbart, över 20 grader och solen lyser. Hoppas det håller i sig hela dagen bara. Medans jag sitter och skriver så har jag Kalle Moraeus senaste album "komma hem"  i högtalarna, han har så mysiga låtar att lyssna på. Hela han är mysig, förutom att karln är Leksing. En Brynäsares värsta fiende liksom. Men man kan inte undgå att han är så otrolig gullig och mycket rolig dessutom. Hans låtar kommer att spelas i mina öron om och om igen i sommar kan jag lova.
 
Annars blir det en lugn och skön dag tillsammans med familjen, eller i alla fall mamma och pappa, för Julia ska på poolparty tydligen. Vi ska äta gott och sen åka iväg och titta på någon midsommarstång också. Sen hur var det med sju olika sorters blommor att lägga under kudden? är det fortfarande aktuellt? Vet inte jag, men tror vi skippar den idén den här gången faktiskt.
 
Annars vill jag önska er alla en riktig skön och härlig midsommarafton! Hoppas ni alla får sånt härligt väder som vi i Gävle verkar få idag! Ät gott och dansa kring midsommarstången och bara njut av livet! Det ska i alla fall jag göra!
 
Ha det bäst!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: