alexandraegerfalt.blogg.se

2013-09-08
18:16:29

Den här förkylningen var inte välkommen!
Oj herregud, det var ett tag sedan nu. Det har varit fullt upp med examensarbetet och jobb. Det har varit så fullt upp så nu har jag dragit på mig världens förkylning. Snorig, irriterad i halsen, huvudvärk, jo det räcker så och det är tillräckligt, jag har INTE tid att vara sjuk nu, men det är bara att acceptera och vila och ta det lugnt.
 
Examensarbetet går framåt och vi har förhoppningsvis skrivit klart det mesta, i morgon ska jag och Jessica träffa vår handledare för ett snack om texten. Sen blir det att fixa till lite i texten så vi blir nöjda.
 
På torsdag fyller mamma 47 år och vi familjen ska åka till Stockholm för musikal och god mat, vilket blir supermysigt! bara jag kryar på mig först så! Musikalen vi ska gå på är Spök.
 
På fredag börjar uppladdningen inför Leksand-Brynäs på lördag. Jag och Eva ska ladda ordentligt! Är det SHL-premiär så är det!
 
Det var lite kort om vad som händer i veckan för mig. Men nu vill jag bara att denna förkylning ska vara över ! häller i mig vatten på vatten på vatten....jag vet att det ska vara bra att dricka vatten när man är sjuk, rensa kroppen lite.
 
Ta hand om er därute!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: