alexandraegerfalt.blogg.se

2013-07-01
19:11:03

Den blomstertid nu kommer....
Vackra sommardagar är bland det bästa som finns. I alla fall för den som gillar att fotografera. Idag tog jag bästa vännen Eva med mig och vi bestämde oss för att fotografera blommor. Här i Gävle finns det ett naturområde och park eller vad man säger som heter Boulognerskogen och dit gick vi, finns många härliga blomsorter och natur att fotografera.
 
Det är något speciellt att fotografera blommor också, jag borde egentligen ha ett annat objektiv så jag kan komma ännu närmare blommorna och fotografera det som finns inuti blomman, tycker sånt är spännande och fint. Men nu har jag inte det, men får vara nöjd ändå. Det blir så färgglatt också, blommor kan vara i vilken färg som helst, också flera färger. Äh här kan ju inte jag sitta och snacka blommor med er, utan nu ska ni få se några bilder jag tog idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: